Руският пилот Константин Ярошенко, който се завърна вчера при размяна в Русия след 12 години затвор в САЩ


 Руският пилот Константин Ярошенко, който се завърна вчера при размяна в Русия след 12 години затвор в САЩ, говори за затвора:

"Имаше стая за изтезания, в която ме измъчваха два дни и половина. С нечовешки изтезания, физически и психологически, с огромен натиск. В един момент дори не исках да живея, не исках да дойда на себе си, когато загубих съзнание, не, не исках да се завръщам в този свят. Знаеха как да бият, къде да бият, за да съм жив, та все пак да се справят с мен после. Биеха ме по петите, избиваха ми зъбите, разбиваха вътрешните органи, чупеха костите на краката ми.

Коментари

Популярни публикации

Изображение

⚠️‼️Социалните служби за закрила на децата в Германия, град Бремерхафен, вземат дете от семейството му защото го учели, че хомосексуалността и трансджендъризмът са неприемливи