ЛЮБОВНИ ПИСМА ОТ ГЕПИ ФОРУМИТЕ


БЕЗ ЦЕНЗУРА: ЗА ОЩЕ НАТИСНЕТЕ ТУК





1."бих те целувал, нежно,бавно, по лицето,по устните...след това ще те целувам по врата,лекичко ще си поиграя с езиче с ухотоо ти и леко ще го засмуча....ще слезна надолу,ще целувам гърдите ти,нежно ще ги стискам с ръце,с език ще обикалям около зърното ти и след това ще впия устни в него....няма да се задържам много там,и ще продължа надолу с целувките - по корема,по бедрата,и след това между тях.с език ще обикалям около срамните ти а след това само с върха ще ги докосвам и тях....накрая ще засмуча клитора ти докато не започнеш да крещиш от удоволствие"
2.Може ли кротко да приклекна пред Теб?
нежно да обхванеш с меката си длан тилът на главата ми и бавно да
разтвориш крака?
да приближиш лицето Ми точно там.... и да се насладиш на допирът от
езикът Ми?
Може ли???
съвсем нежно искам да те докосна с език....
да почувствам ароматът Ти....
да видя в Теб желание......
да знам че наистина Ти доставям удоволствие.....
искам да застана зад Теб......
да се притиснеш в Мен......
да обхвана гърдите Ти с ръцете си.....
да те целувам по вратлето.....
да усещаш допирът му/ми долу по бузките на дупето си...
обръщаш се с лице към мен (искам да видя лицето Ти)....
поглеждам те в желаещите очи.....
ти ме придърпваш леко към себе си.....
аз нежно те целувам с език.....
после по брадичката.....
тръгвам надолу по вратлето ти и засмуквам едното ти зрънце.....
продължавам надолу до пъпчето..... отново с език....
както си права пред мен... лекичко разтваряш крака и ме подканваш
нежно с дланите си......
клякам пред теб изцяло.....
обхващам с дланите си бузките на дупето Ти.....
ближа те от вътрешната страна на бедрата.....
приближавам лицето си и Те засмуквам точно по средата....
как искам да се случи на живо ... просто не е истина...
3.
Здравей !
Ще се опитам да ти се представя възможно в най пълна светлина..., по професия съм агроинженер, работя като като експерт в зърнения бранш, свободен, без ангажименти към друга дама, тук съм най вече за да си намеря приятелка за една красива връзка, да споделям свободно какво мисля, какво знам, какво искам и ако срещна разбиране и взаимност..., чудесно.
Желанието ми е да си имам гадже Господарка с която да постигнем взаимно пълното си себеотдаване, да, търся си Господарка, Домина /взискателна, разбираща, понякога и строга/, и ако предложението ми ти харесва и се приемем взаимно, то тогава ще бъда изцяло, напълно и само твой, в ръцете на всичките ти желания, страсти и фантазии, ще ти бъда покорен и всеотдаен роб, ще съм твоето удоволствие, ще изпълнявам желанията ти, заповедите ти, ще правиш с мен всичко, каквото си поискаш, без ограничения, може да бъдеш с мен всякаква, безкрайно взискателна и нежна, безкрайно строга и перверзна,... да, искам да те позная като моята строга господарка, ще се радвам да стигнем до интимна взаимност, искам да ти бъда роб, ще бъда твое притежание, ще служа за задоволяване дори на най тайните ти еротични фантазии, ще ти бъда абсолютно съпричастен и себеотдаден, заповядвай ми да изпълнявам желанията ти, изисквай от мен пълно подчинение, доминирай ме...., може да стигаш с мен до всякакъв край, дори до границата на търпимоста ми, и после бавно да я преминеш и да се насладиш на невероятното си удовлетворение което ще получиш, ще чета мислите ти, ще съпреживявам радоста ти , твоето удоволствие ще бъде и мое, да, прави с мен всичко, без ограничения...., искам да бъда твоето перфектно удоволствие, имай ме без ограничения, и без право на обжалване...

ЗА ОЩЕ НАТИСНИ ТУК  , ЗА ОЩЕ ПОВЕЧЕ НАТИСНИ ТУК

Коментари

Популярни публикации