Моят съквартирант - Спас и... Откачалката

Реален разказ на вместо виц ;)



  Имах съквартирант в общежитието на университета, който се казваше Спас и беше гей.

Това бе през далечната 2005-та година. Бях първи в изчакващите за общежитие и ме сложиха на първият етаж при студентът втора година - Спас. Беше най-мизерната стая в цялото общежитие. След 6 месеца там, успях да се прехвърля в друга стая заедно с мой приятел от техникума, с който вече бях учил 4 години и се познавахме.

Разбрах, че Спас е обратен постепенно, когато няколко пъти го хващах с един студент от Химическият в странни положения на леглото полу облечени.

А и имаше странен глас, нисък и някак женствен. Моите състуденти, с които се сприятелих и излизахме на по бира заедно, също изказаха това мнение. Даже, често разказваха подобно на виц, имитирайки Спас една случка, когато бях излязъл, а те са ме търсили в стаята на общежитието. Отворил им Спас, загърнат с хавлия, а от зад се мярнал гол мъж. Те попитали Спас: "Огито тука ли е?", а Спас отвърнал: "Огитоооо лиии??? Нямагооооо!" с присъщия за него нисък и писклив жехски гласец.

Винаги съм мислил, че геовете са като жените - чистници, но тоя не бе чистил от 6 месеца преди да ме набутат в стаята с него. След три седмици пък ни докараха някакъв откачалка, който 8 години презаписвал в различни университети, за да ползва евтино общежитие. Зимата Откачалката влизаше, събуваше обувките, лягаше с якето и шапката без да се завива и така спеше. Разправяше, че е бил в казармата в парашутния 68-ми полк - специални сили. От 8 предвидени скока с парашут, направили 3, а останалите генералите ги изписали и прибрали парите за джобни.

Разказваше ми, как са обучавани да скачат с парашути в тила на врага и да отвличат вражески офицери за разпит - какъв е численият състав на противника, с какво въоръжение разполага, как е разгърнат... такива неща.

Тогава го попитах, ако ви хвърлят в Румъния и отвлечете някой румънски офицер, трябва ли да има сред вас румънско говорящи десанчици? А той невъзмутимо ми отвърна:"-След като го бием седмица без прекъсване, ще научи българскиват перфектно! :)

Един път Откачалката както лежеше на леглото(Както винаги), посочи магнитният ми шах на рафта и попита: "-Можеш ли да играеш?!" . Аз отговорих утвърдително .

Започнахме да играем. Аз допуснах фаталната грешка да подценя О. и загубих няколко ключови позиции и фигури. На края аз виждах как сам мога да се матирам с 2 хода, ако бях на мястото на О., но в същото време с удивление видях възможност да го бия също с два хода. Но той ме държеше в шах и си казах, че ако обърка само веднъж да не ме парира с шах, ще го матирам. Той допусна тази грешка, като премести офицера , за да ме матира, макар че имаше по-добър начин за това. И аз се възползвах от неговата фатална грешка. Царицата я изпратих от единия край в другия по диагоналът. Взех една пешка и му обявих шах! Той изтръпна и премести царя на единствената свободна позиция , и веднага след това го матирах с коня ;))) Той в този момент подскочи, като от токов удар, силно пребледня - направо посиня. В този момент осъзнах, че това може да е сериозен проблем. Той беше на 28, а аз на 20. Той бе много по-добре физически подготвен и с повече килограми. Веднага трябваше да разведря обстановката и отвърнах хладнокръвно, и спокойно - ако желае, ще му предоставя възможност за реванш ;) Той изрече два, или три последователни пъти "НЕ","НЕ" "Аз повече няма да играя с теб!" . Навлече си обувките и излезе от стаята.

Един ден (месец по-късно) Откачалката се изправи, докато го нямаше Спас, погледна ме сурово и каза:
"-Избирай! Ще изчистим аз и ти стаята, или като се върне тоз педераст Спас го трепя в кенефа?!! "
(За брудяга, Откачалката играеше завидно добре шах. А, като шахматен възпитаник имам уважение вродено към хора, владеещи шаха. Та си казах на ум: "Ако му откажа може да стане проблем за всички ни ;)))))
И му отговорих : "-Най-добре да вземем да изчистиме ние! Спас няма защо да го чакаме!":))
Помня от насъбраните боклуци изхвърлихме поне 7 чувала. Килимът на пода се оказа, че е бил с тюркоазено зелен цвят .;)))
Не си спомням каква бе реакцията, когато Спас видя изчистена стаята след близо 7 месеца и повече без да е чистена, но по-късно разбрах защо е било така: Спас ми бе казал за първият си съквартирант, който бил от по-горен курс. Винаги когато ставаше дума за него повишаваше тон и смръщваше вежди. Каза, че заминал за Америка на студентска бригада и издал стаята. Последното винаги го казваше с огромна усмивка.
Спас имаше един приятел, мисля бе и негов братовчед, който често го посещаваше. Да го наречем с кодовото име Хубавеца. Той работеше като гвардеец в Президентството. Когато идваше на гости при Спас, винаги държеше да заформи разговор с мен. За разлика от винаги киселият Спас той бе винаги ведър и усмихнат. Можеше да се разговаря на различни теми. Имаше изтънчени финни движения, добре поддържана кожа и епилирани вежди, които ги придавах на гвардейската му професия. Възможно е и той да е имал хомо наклонности, но хора разни.

След 6 месеца престой в тази стая, с тези странни птици, направих постъпления заедно с моя съученик от техникума, с който вече бяхме студенти да се преместим в друга стая.
Одобриха ни молбите и ни определиха свободна стая 3 етажа над моята първа стая в общежитието :) И такааа - аз стоя на опашката пред канцеларията на домовият, за да внеса документите и да получа ключ за новата стая, да върна стария и да се отърва от присъствието на Спас. Зад мен стои друг студент. Тъй като чакането се проточи, завързахме разговор. Той каза, че се връща от Америка, от студентска бригада. Попита ме коя стая издавам? Когато му отговорих, че е стая 12 на първият етаж , той се ухили и каза, че там бил предишният път. И се радва, че има възможност да се настани пак там. НЯМА СЛУЧАЙНИ НЕЩА, но да иска някой да се върне при Спас ми се стори странно. :) След няколко дни си вървя в празния коридор на университета и отсреща ми кой мислите.. - Спас! Като ме видя - заприпка енергично и кокетно към мен, и започна да ридае (без сълзи), и да се оплаква, как бившият му съквартирант се е върнал на моето място и го карал да чисти през ден стаята ;)))))))))))))))) И си казах на ум: "Спасееееее!! Има кармаааа Спасеее! Идва "Видов Ден"!


Коментари

Популярни публикации

Изображение

⚠️‼️Социалните служби за закрила на децата в Германия, град Бремерхафен, вземат дете от семейството му защото го учели, че хомосексуалността и трансджендъризмът са неприемливи