ДА ТЕ "ТАКОВАТ" - ВИЦ

 


На международен симпозиум на езиковедите се коментирало на кой език един глагол означава най-много действия. Изказвали се всички и казват кой 10 действия с един глагол, кой 20, кой 50, а нашия специалист им вика: - В България глагола "ТАКОВАМ" замества всички глаголи. Не повярвали и пратили друг човек от симпозиума да провери. Каца на летището, минава проверката и вика на един таксиджия:


- Първо ми таковай багажа, а после ме таковай в хотел!


Изпълнил му желанията шофьорът,  натоварил багажа и го закарал в хотел. Там пак така:


- Таковайте ме в апартамент, таковайте ми багажа в гардероба, таковайте ми закуска! - И всичко се изпълнявало перфектно. Напълнил си ваната, понакиснал се и си рекъл, касто е напрегнат - един масаж ще му дойде добре. Звъни на рецепцията и им казва:


- Таковайте ми масажист.


Иде масажистът и се почнало:


- Таковай ми ръцете!


Масажистът му масажира ръцете.


- Таковай ми краката!


Масажистът му масажира краката.


- Таковай ме отзад!


И е тука се получила изненадата. Вместо да му масажира гърба, масажистът му тегли един здрав балкански орган. Прибира се проверяващият и докладва на симпозиума: - Наистина глагола "ТАКОВАМ" замества останалите глаголи, обаче на 99,99%! За всичко ме разбраха, но масажиста дето ме масажираше, като му казах "Таковай ме отзад!", вместо да ме масажира ме наеба.


Тогава нашият представител се изправил, извинил се за ситуацията и обяснил:


- Много съжалявам, че забравих да те предупредя, че глаголът "ТАКОВАМ" на гол гъз се спряга неправилно.

Коментари

Популярни публикации

Изображение

⚠️‼️Социалните служби за закрила на децата в Германия, град Бремерхафен, вземат дете от семейството му защото го учели, че хомосексуалността и трансджендъризмът са неприемливи