Истински истории с неочакван край! - ВИЦ

;)
 
"Съд. Гошо съди голе-ема фирма за нанесени телесни щети, щото техен камион блъснал него - в каруцата му на едно кръстовище. Фирмата се представлява от нахакан адвокат, който мигом започнал атака:
- Господине, вярно ли е, че сте казали на служебното лице от КАТ, който е дошъл на местопроизшествието, че сте добре и нищо Ви няма?
Гошо почва:
- Значи, тоа фторник я качих наша Цецка да а водим на пръч...
- К'ва Цецка? - прекъсва го адвоката - Отговаряй точно каквото те питам!
- Така, де - значи, Цецка ми е най-добрата коза, сеамска, с извити роги - чудесия! А, де - коза: един път!
- Стига с тая коза! Казал ли сте на полицая, че сте добре, или не?
- Начи, товарим яз Цецка...
Адвоката пак го прекъснал и се обърнал към Съдията:
- Господин Съдя, опитвам се Ви да докажа, че на Ищецът му няма нищо, а сега съди моя клиент, че уж е имало. Тава е опит за измама.
Обаче, на Съдята взел да му дотяга, а вече му станало любопитно защо Гошо нарежда: Цецка, та Цецка! Обърнал се към Ищецът да продължи и той подхванал отдалече:
- Та, качил съм Цецка и леко, полека тръгнааме. Сопрях каруцата на расклоно и гледам налево, гледам надесно....и като ме изплющи тоа шашкънин со камьоно - направо ма прекина! Као ся освесих мънкьо - я съм у канафкята и ме боли сичко, а к'вот ма не боли - изтръпнало, мравичка ил го не усещам - гаче ли не е мое.
Ич, ама - ич не моем да мръднем под каруцата! А Цецка сигур ей отфрънджала чак през пато, у другата каняфка и не моем да га видим, само я чуам къ мъцка жално, жално... Скина ми сръцето - ич не беше добре хайванчето и сигурен бех, че нема да га биде веке...
У тоа мумент, гледам: спира полицайо и слазя от колата. Не моа да знам защо он пръвом на към Цецка...пойде! Гледа нещо и сигур виде дереджету хи ...извади пищов и я гръмна да са не мъчи! Сетне рипна, дойде къде мене къ, а пищовот йощ дими у ръкъта, и дума ми:" Ам, ти - къ си? Дубря ли си?"
- Да им е*ем макята, гу-син Съдя, ти да беше - къ би ответил на сичку туй - праведно!?"

Коментари

Популярни публикации

Изображение

⚠️‼️Социалните служби за закрила на децата в Германия, град Бремерхафен, вземат дете от семейството му защото го учели, че хомосексуалността и трансджендъризмът са неприемливи