СЪН 15.15.2011г.


Сънувах, че съм на кораб в океана. Излизайки на палубата сутринта забелязах(трудно бе да го пропуснеш), в далечината изпълвайки почти половината хоризонт огромна гъба, като да беше вулканично изригване или атомен взрив. Изглеждаше отдалечена сякаш на стотици километри от нас, а бе така голяма на фона на сутрешното небе. Докато аз и другите пасажери наблюдавахме това явление, нещо разтърси кораба като от земетресение и пред нас на по-близко разстояние, но явно отново отдалечено на огромно разстояние, но повтарям на по-близко разстояние от първата гъба- буквално от недрата на земята се издигна втора гъба. Сякаш от самия океан. Океана се разцепи и огромни количества скали хвръкнаха във въздуха. На целия кораб настана паника, но кораба сякаш бе акостирал на някакъв островен кей. На кея сестра ми бе слязла преди мен да разгледа островът. Аз се затичах до перилата и й извиках:
-Бързо качвай се отново на кораба!- Бързо!-тя тръгна към платформата, която бе спусната по средата на корема на кораба, но в този момент вълна цунами блъсна кораба и го понесе в открития океан. Не видях дали сестра ми бе успяла да се качи или не. Корабът бе много голям, а вълната дойде от към носът  му. Гигантската вълна ни блъскаше назад. Стигнахме някакъв ръб, от които водата падаше отвесно, не бе водопад, а по-скоро като скачени силози на панамския канал. Кораба падаше от по-горно ниво на по-долно, около 4-5 прага. Казах си:"-Това е добре за нас, водата губи скоростта си и като стигнем дъното ще е по-спокойно, а и ще се пълнят нивата от горе на долу и ще изплуваме на повърхността." Сякаш беше хартиена лодка във пълнещ се с вода детски басейн.
Корабът заплава в спокойни води и акостира безмълвно на място което ми беше познато, но не беше родния ми дом. Сякаш бях живял някога за малко тук и бях си тръгнал преди много време. Корабът изглеждаше вече пуст. Нямаше екипаж, нямаше и пасажери. Сякаш само аз бях останал на него. Взех каквото сметнах, че би ми потрябвало от кораба(не беше много защото не чувствах тежест от взетото). Слязох на брега на някакъв не голям град изглеждаш също пуст, но както казах познат. Влезнах в подземието на някаква сграда. Разчистих една ниша, търсейки нещо което бях оставил някога- намерих го. Беше мрачно и влажно. Нямах огън.
Започнах да се движа из тунелите, който свързваха сградите. Стигнах до сграда, в чието подземие имаше ток. То бе направено като кухня със столова. На масата в столовата имаше три запалки- две обикновени и една метала, подобна на Зипо. Взех двете обикновени запалки, като мислех, че металната би се забелязала като липсваща по-бързо отколкото другите. На масата имаше малък нож- взех и него. Чуваше се, как на горния етаж се прави секс. Реших внимателно да проверя с кого и колко хора си имам работа и чак тогава щях да реша какво да предприема.
"КРАЙ"

Коментари

Популярни публикации

Изображение

⚠️‼️Социалните служби за закрила на децата в Германия, град Бремерхафен, вземат дете от семейството му защото го учели, че хомосексуалността и трансджендъризмът са неприемливи