Кой ще познае?

Пристига джип на едно пасище. От джипа слиза мъж с лаптоп, приближава възрастния ОБЕ(оператор на биологични единици- демек Овчар) и му предлага:
-Дедо дай да ти позная колко овце имаш в стадото?
-Нема нужда синко аз си ги знам.
-Ае бе деде дай да видиш,че ще ти ги позная!
-Добре, ае давай!
-Ама ако позная ще си взема едно агне. Става ли?- ОБЕ-то се съгласил, като си казал, че няма начин на толкова овце да се познае точната бройка. Непознатият включил лаптопа си и засмятал и след 5 минути казал:
-Деде! Тука има точно 364 овце.
-А... позна де- точно толкова са.- щом казал това дядото непознатият взел най-близкото до него животно и тръгнал към джипа- Чакай малко синко- казал овчаря- позволи ми да си върна животното, тъй е най-честно, като позная ти какво работиш.- Непознатия се съгласил, като си казал тоя дядка от де ше знае аз ко работя.- Ти си международен експерт!
-А... как позна попитал международният експерт?
-Еми как; как- лесно:
1-во идваш без да съм те канил!
2-ро предлагаш си услугите без да съм ти ги искал!
И 3-то ти взе кучето ми вместо агне, а кучето си ми трябва, да бе взел агне как да е, ама няма кой да ми пази стадото!!!

Коментари

Популярни публикации

Изображение

⚠️‼️Социалните служби за закрила на децата в Германия, град Бремерхафен, вземат дете от семейството му защото го учели, че хомосексуалността и трансджендъризмът са неприемливи