СЪН В ЛЯТНА НОЩ


Бях на един остров на сред океана, но никак не беше безлюдно. Имаше на 50 метра над брега до отвесни скали един много голям университет с много крила и отделения- поне 5 етажен. Падаше мрак, виждах залеза.
Пред университета имаше площад с форма на пресечен конус със заоблен на вън връх. Самия площад беше разположен на стърчаща над морето скала, от ръба с елегантен парапет можеше да се наблюдава морето и бавно прииждащи и разбиващи се в плажа вълни. На края на площада, точно на върха където бе закръглението имаше голяма шатра. Аз стоях под шатрата и осъзнах, че съм в средата на някакъв университетски купон. Около мен имаше много хора, млади хора. Но не беше шумно и дандания, а някак си спокойно и въздуха миришеше на любов. Имаше хора от цял свят.
Изведнъж към мен се приближи леко по-ниска от мен дама, облечена с черна рокля с една презрамка, Къса свободно пусната права до раменете коса с овални черти на лицето и светлокафяви очи. Тя ме покани на танц, аз се съгласих. Танцувахме цяла вечер заедно, около нас имаше много танцуващи двойки. Направи ми впечатление, че докато танцувахме си разговаряхме дълго време за различни неща от живота, но без сексуални теми и така не усетих как минаха часове. Чувствах, че се случва наистина и че тази жена наистина съществува някъде там- в този тъй голям сват.
Изви се силна буря и купона на бързо свърши. И ТАКА ДРУГО НЕ ПОМНЯ.

Коментари

Популярни публикации

Изображение

⚠️‼️Социалните служби за закрила на децата в Германия, град Бремерхафен, вземат дете от семейството му защото го учели, че хомосексуалността и трансджендъризмът са неприемливи