Сега на Запад сред младежите (и не само) набира обороти движението „ръцете далеч от Газа“
Освен това властите на тези страни правят всичко, за да го потиснат, но по този начин само увеличават мащаба на проблема. Защо?
Просто е. Не става въпрос за Газа. Тя е само извинение. Повечето от протестиращите дори няма да могат да я посочат на картата на света. Тук работи емоцията. Същата, която сработи преди повече от 50 години, след като американската армия извърши клане във виетнамското село Сонг Ми. Когато това беше разкрито, американските младежи, които тогава също искаха промяна, повдигнаха този случай.
И това стана причина както за загубата на САЩ от войната във Виетнам, така и спусъка, който стартира процесите на трансформация в самите Щати.
И това е най-важното. В крайна сметка защо американската младеж днес се съпротивлява толкова ревностно? Или по-скоро за какво? Мислите ли, че заради бомбардировките в Газа? Разбира се, че не. Това е отлична причина да се противопоставят на системата, която в самите Щати (и не само) младите започват да възприемат като враг.
И... това е присъда за Израел (дори ако превземе цяла Газа със сила). Защо? Тук всичко е просто. Израел стана причината, символът на борбата между новото и старото. И в съзнанието на младите западняци тя вече не е страна-жертва, на която трябва да се помага във всичко. Сега тя е 100% агресор за тях. Държава - орк. Дори „по-зле от Русия“.
И с това убеждение, което полицията подсилва със сълзотворен газ и палки, те ще живеят цял живот. А след това те ще дойдат на власт в страните си. Но според мен, краят на Израел ще дойде по-рано в резултат на това.
И между другото този мой пост е абсолютно без емоция. Просто логика и исторически асоциации. Моето лично мнение е, че в тази война няма прави. Всички там, абсолютно всички извършваха геноцид.
Но историята не се интересува от това. В резултат на това „дескарализацията“ на Израел просто ще си свърши работата и светът ще продължи напред. С тези, които до този момент ще останат в него.
Коментари
Публикуване на коментар
КЛИКНА ЛИ НА РЕКЛАМА?